11.07.2020    

Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Zwardoniu

Wych. fiz. kl.3.

Zapraszam dzisiaj do aktywności fizycznej proszę przygotować sobie piłkę i szarfę można ją zrobić z tasiemki lub sznurka o długości 1metra i80 centymetrów związać końce tworząc koło  oto ćwiczenia 1 ćwiczenie głowy i szyi - wykonaj skłony głową w przód i w tył potem na boki, dalej krążenia głową w prawą i lewą stronę  ćwiczenia wykonaj bardzo powoli           
2 ćwiczenie tułowia -    stoimy w lekkim rozkroku szarfę unosimy na wysokości ramion i wykonujemy skręty w prawo i w lewo 5x               
3 ćwiczenie  -     stoimy w rozkroku szarfę trzymamy na wysokości brzucha i wykonaj 5 przysiadów odkładamy szarfy zabieramy piłkę i kozłój prawą ręką stojąc w miejscu tak samo wykonaj to lewą ręką   następnie odłożyć piłkę i wyznacz prosty odcinek na odległość 10 swoich kroków początek i koniec zaznacz dowolną rzeczą np. gazetą i trzymaj piłkę pod pachą i biegnij po wyznaczonym odcinku tam i spowrotem  odłożyć piłkę usiąść w siadzie skrzyżnym wykonaj spokojnie kilka oddechów  Proszę zachować szczególne zasady bezpieczeństwa podczas wykonywania ćwiczeń i w obecności osoby dorosłej  powodzenia 
🙋

W związku z nauczaniem zdalnym proszę w miarę możliwości o aktywność fizyczną 3 godziny tygodniowo. Proponuję ćwiczenia:   skoki na skakance, ćwiczenie z hula hop. , zabawy poznane wcześniej na lekcji wychwycowania fizycznego. Rozwijajcie ogólną aktywność fizyczną na swoim podwórku w towarzystwie rodzica,  do ćwiczeń możecie zaangażować rodzeństwo. Jeżeli macie w domu, gry w szachy lub warcaby - pograjcie.
Powodzenia