11.07.2020    

Szkoła Podstawowa im. Królowej Jadwigi w Zwardoniu

Wych. fiz. kl. 2

24.04.2020 Kl.II                                         

Ćwiczenia doskonalenia zmysłów równowagi, dotyku, wzroku.

Witam Was.

Przygotujcie piłkę, skakankę, woreczek 10x10 wypełniony grochem , karton.

1.Ćwiczenie:

Połóż karton w odległości  3m,stań także w odległości 3m, odbijaj piłką w stronę kartonu omiń go         i cały czas odbijając wróć na swoje miejsce. Czynność powtórz 10x.

Teraz połóż woreczek z grochem na głowę i szybkim krokiem pokonaj taką samą drogę jak z piłką. Czynność powtórz 10x.Weź skakankę do rąki i przeskocz 10x.Teraz z jak najdalszej odległości  wrzucaj piłkę do kartonu 10x,a potem woreczek także 10x. Po wykonanych ćwiczeniach odłóż na miejsce przybory ,  z którymi pracowałeś. Dziękuje, odpocznij ;)

 

22.04.2020

Temat: Kształtowanie zręczności i koordynacji wzrokowo- ruchowej. Podania i chwyty woreczka z grochem w miejscu i w biegu.

              Przygotuj woreczek z grochem w wielkości 10cm X 10cm.

Stań w rozkroku, połóż woreczek na głowie. Zabierz woreczek prawą ręką, następnie przełóż go do lewej ręki i połóż go na głowie. Czynność powtórz 10x. Połóż woreczek na głowie, spaceruj po pokoju przez 4 minuty, tak aby woreczek nie upadł, następnie przyśpiesz kroku i pamiętaj, aby woreczek nie spadł. Teraz połóż się na plecach, woreczek daj między stopy i wyprostowane nogi podnoś do góry, przytrzymując nogi 15cm nad podłogą i oddychaj, czynność powtórz kilka razy. Teraz spróbuj sam wymyśleć ćwiczenia z woreczkiem.

Miłej zabawy!


21.04.2020 Kl.
II                                        

Wychowanie fizyczne

Temat: Ćwiczenia gimnastyczne: skłony, skręty tułowia w pozycji stojącej i w skłonach.

              Witam Was,

Dzisiaj wykonajcie poniższe ćwiczenia:

 

Włączcie do ćwiczeń Rodzeństwo lub Rodziców. Miłej zabawy!


17.04.2020 Kl-II

Temat:Kształtowanie zręczności i koordynacji wzrokowo-ruchowej.Podania i chwyty piłki w miejsciu i biegu.

Przygotuj piłkę.Połóż się na podłodzę chwyć piłkę do rąk, następnie usiądź w siadzie prostym.Trzymając piłkę nad głową, staraj się dotknąć piłką palców u nóg. Ćwiczenie powtórz 10x.

Teraz piłkę chwyć obunóż i podnoś do góry cały czas leżąc i oddychając, czynność powtórz 10x.

Teraz wstań, chwyć piłkę na wyprostowanych rękach i przekładaj dynamicznie do drugiej ręki tak, aby piłka nie upadła.

Stań w rozkroku i odbijaj piłkę raz lewą raz prawą ręką -  po 10x.

Następne ćwiczenie, będzie polegało na przemieszczaniu się w lini prostej,podrzucając piłkę i złapaniu jej.

Dziękuję za ćwiczenia, teraz odpocznij 



8.04.2020

Temat: Rzuty różnymi przyborami do celów.

Przygotuj 3 roznej wielkosci kartony oraz małą piłkę i woreczek wypełniony groszkiem.Ułóż kartony w odległosci 3 metów od siebie i staraj się wrzucić przedmioty do kartonów,każdy przedmiot musi trafić do każdego z kartonów . Czynność powótrz kilka razy.Jeśli Ci się udało BRAWO!!!